<!-<!-- skabara.blogg.se - Hoppsan hoppsan ...

Hoppsan hoppsan ...

... det var visst ett tag sen jag uppdaterade min blogg ... 😳 ... Så här kommer ett gäng med bilder då 😉😃
 
Dovhjort - så ståtliga och fina
 
 
Rådjur gick så fridfullt och betade
 
 
Haren äran ... 😁 ...
 
 
Havsörnen satt och spanade
 
 
Glada kom först seglande på span, kom sen tillbaka med en stare mellan klorna
 
 
Även kärrhöken kom seglande
 
 
Sen stod fiskjusen och ryttla
 
 
Och grågässen höll sig med akrobatiska övningar
 
 
Och skäggdopingsungen var det ett fasligt liv på ...
 
 
Bäst som det var dök steglitsen upp och satte sig mitt framför näsan på en
 
 
Och ett svanpar kom längs strandkanten med sina små ungar
 
 
Och så kom jag till ett ställe fullt med trollsländor och hade tyvärr helt fel inställningar på kameran 😌 Men när jag tankade in bilderna i datorn, så var det som om man varit i en helt annan värld, bara fantasin sätter gränser 😄
 
 
Och självklart var jag ju tvungen att försöka fotografera blodmånen, men den här gången var det riktigt svårt att få till bilderna med både skärpa och annat ... en massa moln och dis var i vägen för bästa foto ...
 
 
Det här får avsluta denna blogg - på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0