<!-<!-- skabara.blogg.se - Blandade bilder

Blandade bilder

Här ett gäng bilder som jag tagit sedan mars i år - håll till godo 😉
 
Blåsippor
 
Vita blåsippor
 
Körsbärsblom
 
Nån form av näckros eller vattenväxt
 
Porslinsorkide
 
Ett hav av styvmorsviol
 
Lönnblom
 
Bofink
 
Ekoxe hona
 
Fasantupp
 
Fiskjuse
 
Glada
 
Grågäss med ungar
 
Grågässungarna har vuxit till sig
 
Gravand
 
Vildkanin med blå ögon
 
Häst i dimma
 
Lupiner
 
Det forsar rikligt i Lyckebyån - men nu är det klent med vattnet
 
Näktergal
 
Nyckelpiga
 
Jag satt och njöt av fridfullheten i naturen, då jag började känna mig iakttagen. När jag vände mig om, så satt räven där och glodde på mig. Vilken upplevelse att få connection!!!
 
Skäggdopping med unge på ryggen
 
Det här får avsluta dagens blogg - på återseende ✋👋💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0